10 Ağustos 2013 Cumartesi

LANETLİ RUH HAYALET FİLMLERİNDE YENİ BİR SOLUK

   
İyi bir korku filmi izlemeyeli birkaç ay olmuştu,iyi bir hayalet filmi izlemeyeli daha uzun bir zaman.Bugün Lanetli Ruh 'a gittim.Paranormal Activty tarzında kameralar yerleştirilmiş bir evde yaşananlara tanıklık edeceğimi sanırken bu filmde daha fazlasını buldum.Bence siz de bana katılacaksınız.Alan eşini kaybetmiş ,2 çocuklu ve işsiz bir adamdır.Evinde yaşanan paranormal olaylara açıklama getirmek için bir doktor,bir asistan ve teknik ekipmanlardan sorumlu bir kişiden oluşan 3 kişilik bir araştırma ekibi tutar.Ekip evin her yanını kameralarla ,hareket algılayıcı sensörlerle,fotograf makineleri ve ses kayıt cihazlarıyla donatır.Ekibin başındaki parapsikolog doktor olayı tüm süreçleriyle ele alırken,asistan ve teknisyen de kayıtlar yaparlar.İlk gün tavandan sesler gelmesiyle başlayan süreç giderek şiddetini arttırmaya başlar.Bir ara bir medyum bile eve getirilir.Tüm bu araştırmalar sonucunda parapisikolog düşündüğünden çok daha ilginç olayların döndüğü bir ev ve aileyle karşı karşıya oldugunu anlar.Konumuz bu.Ben başta da dediğim gibi filmi beğendim.Kameralar yerleştirilmiş bir evde geçen korku filminden çok parapsikolojiye odaklanmış,hayalet fenomenini derinleştirmiş  ,hayalet fikrini aslında insanların yarattığını savunan ilginç bir film var karşımızda.Ne de olsa yine bir ispanyol korku filmiyle(film ingilizce ,oyuncular da amerikan )karşı karşıyayız.Dediğim gibi bu film kamera yerleştirilmiş evde geçen korku filmlerine ve hayalet filmlerine  yeni bir soluk getirmiş.Mutlaka izleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder